Organizacja konferencji czy wyjazdu integracyjnego naprawdę nie należy do najłatwiejszych.
Jeżeli to na Twoich barkach spoczywa organizacja wydarzeń biznesowych wiesz, jak wiele szczegółów ma wpływ, na zaliczenie tego sprawdzianu.
Zanim zaczniesz planować krok po kroku swoje wydarzenia, musisz pamiętać o najważniejszym. O miejscu wydarzenia.
Cel wyjazdu służbowego oraz charakter konferencji, to czynniki determinujące wybór miejsca.
Wybierz hotel na uboczu, najlepiej na wsi. Niech Twoi goście nie męczą się w miejskich korkach i hałasie miasta. Hotel położony w malowniczym miejscu zaskoczy uczestników konferencji i pozwoli im na swobodny i spokojny udział w wydarzeniu.
Nocleg, posiłki, nowoczesne sale konferencyjne, basen, spa, stajnia, duża przestrzeń do integracji na zewnątrz. To wszystko ma OSTOJA Chobienice, a konferencja tu organizowana staje się, dzięki lokalizacji i kompleksowości i jakości usług, prestiżowym wydarzeniem.
Oferujemy:
- 50 komfortowych pokoi
- 7 w pełni wyposażonych sal szkoleniowych – w tym sala z możliwością wjazdu samochodem
- Salę bankietową na imprezy do 300 osób
- Restaurację Rządcówka, która posiada rekomendację w przewodnika Gault&Millau
- PUB Spichlerz
- Strefę relaksu – basen, jacuzzi, sauny
- Zewnętrzną strefę relaksu – sauna oraz balia z gorącą wodą.
- 150 monitorowanych miejsc parkingowych
- Narzędzie treningowe MILON – 24h
- Rozległe tereny zielone, doskonałe do organizacji integracji
- Jazdy konne, przejażdżki bryczką
- Spływy kajakowe
- Wycieczki rowerowe z przewodnikiem
- Loty balonem
- Loty widokowe ultralekkim samolotem
- Wycieczki do lubuskich winnic
…i wiele innych.